• cs
  • sk
  • pl
  • de
  • at
  • ie
  • ua
  • ro
  • nl

Klíč k úspěchu v oblasti IT je spolupráce s námi.

jsemIT odborník

Jste IT odborník? Máme zájem s vámi spolupracovat. Nabízíme vám spolehlivou spolupráci a účast na zajímavých projektech.

Společnost CoolPeople působí nejen v České republice, na Slovensku, v Polsku, Německu a Rumunsku, řada projektů nabízí také zajímavou a finančně dobře ohodnocenou práci po celém světě. Mnoho IT odborníků se díky CoolPeople pracovně podívala do různých koutů světa, například do Afriky, Anglie nebo Izraele. Upřednostňujete-li domácí prostředí, pak si můžete vybrat ze široké nabídky IT projektů po celé České republice a čerpat výhody tuzemských projektů.

 

 

Jsme dodavatelem IT kapacit největších tuzemských i zahraničních společností, mezi něž patří:

Finance

Erste, Raiffeissen, GE Money, KBC, Societé Generale, Santander, BNP Paribas, ING, Provident a další…

Telco

T-Mobile, Telefónica O2, Vodafone, GTS, ČRa,
ČRO a další…

IT

IBM, HP, Accenture, CGI, Tempest, Atos, Asseco, Fujitsu, Microsoft, Capgemini, Red Hat a další…

Ostatní

   Novartis, Abbott, Veolia, RWE, Net4Gas, Oriflame, Motorola, Viessmann a další…

Přidejte se k nám!

Jak spolupráce funguje?

O principech fungování vzájemné spolupráce se společností CoolPeople jsme si povídali se Sourcing Leaderem Kateřinou Novotnou. Pokud ji ještě neznáte, je velmi pravděpodobné, že Vám brzy (případně její kolegyně) zavolá, anebo Vás pozve na osobní schůzku.

Jak byste jednoduše představila CoolPeople?

Osobně vnímám CoolPeople jako velmi otevřenou společnost, která klade velký důraz na dobré a férové vztahy a kolektiv, snaží se vyjít vstříc potřebám ostatních. V podstatě hledáme vhodné kandidáty na IT projekty dle potřeb a požadavků našich klientů. Stejně tak IT odborníkům hledáme takové IT projekt, které je obsahově i finančně zaujmou.

Jak CoolPeople vlastně funguje?

Nejdůležitější je vědět, že nejsme personální agentura. Projekty, které nabízíme, jsou vždy na dobu určitou. Naší hlavní náplní práce je propojení poptávky po IT expertech s jejich nabídkou. Budujeme dlouhodobé, vzájemně prospěšné vztahy s klienty i s IT odborníky.

Fotografie Kateřiny Novotné.

Kateřina Novotná, Sourcing Leader

 

Jsem IT odborník, který hledá práci. Slyšel jsem o CoolPeople a možná bych s nimi chtěl spolupracovat. Jak spolupráce probíhá? Co mě čeká?

Nejprve vás osloví kolegyně z našeho Call centra, které vám stručně představí naši společnost a podmínky spolupráce. Požádají vás o zaslání vašeho aktuálního profesního CV, které je základem naší efektivní spolupráce. Po tomto rozhovoru vám budou zaslány veškeré přihlašovací údaje k vašemu vlastnímu profilu do interního systému CoolPeople Club, v rámci kterého si budete aktualizovat své CV, sledovat veškeré pracovní poptávky, které máme, dále také jejich stav. Zaujme-li vás konkrétní poptávka, která vám přijde na email, stačí na ni zareagovat... 

Pokud budete mít zájem, je možné dohodnout se na osobním setkání v naší společnosti. 

Když od vás dostanu nabídku konkrétního projektu a kývnu na ni, co bude dál?

Jakmile se objeví poptávka, která odpovídá vaší profesní specializaci a zaujme vás, stačí na ní zareagovat – a to buď telefonicky, nebo písemně. Následně spolu probereme konkrétní požadavky – ať už technologické či finanční, možný nástup na projekt a další nezbytné detaily. Pokud si vše odsouhlasíme, odesíláme vaše CV klientovi.

Další postup je závislý na rozhodování klienta. Každá společnost má individuální lhůtu na odezvu na zaslané nabídky. Následuje intenzivní práce našich obchodníků, kteří jsou v těsné komunikaci s klientem a snaží se o co nejefektivnější tah na branku.

Poskytnu-li vám svoje CV, rozesíláte jej klientům?

Vaše CV nikdy nezasíláme bez vašeho souhlasu. Náš systém je tak chytrý, že jakmile je vaše CV odesláno ke klientovi, automaticky vám odešle krátkou zprávu. Po odeslání CV čekáme na zpětnou vazbu od klienta.  Ať je pak zpětná vazba pozitivní či negativní – vždy vás o tom informujeme. V případě zájmu o spolupráci s vámi vás následně čeká pohovor u klienta.

Jakou formou pohovor u klienta obvykle probíhá?

Nejčastější formou je osobní schůzka s klientem. V případě, že to z nějakého důvodu není možné nebo efektivní, probíhá pohovor telefonicky či přes Skype apod.. Důležité je zdůraznit, že skutečnost, kdy za nás jdete na pohovor, není nic závazného. Na pohovoru získáte detailní informace o projektu a je zcela na vás, zda se ho budete chtít zúčastnit či nikoliv – ostatně tak je na tom také klient. Tam, kde je to možné, jdeme ke klientovi na pohovor s vámi, případně se s vámi po jeho absolvování okamžitě spojíme a domluvíme další postup pro jednání s klientem.

Pokud bude zájem o vzájemnou spolupráci oboustranný, následuje podepsání objednávky, která definuje přesné parametry projektu, finanční podmínky a další specifikace.