• cs
  • sk
  • pl
  • de
  • at
  • ie
  • ua
  • ro
  • nl

Klíč k úspěchu v oblasti IT je spolupráce s námi.

jsemklient

Vážíme si vašeho zájmu a vaší důvěry si velmi ceníme. Nabízíme vám to nejlepší, co lze při hledání špičkových IT kapacit na trhu získat: CoolPeople vlastní unikátní databázi více než 100.000 špičkových IT odborníků a expertů. Tito IT odborníci splní požadavky i nejnáročnějších mezinárodních klientů. Profesionální přístup Sourcing teamu CoolPeople svým klientům zaručí, že odpovědí na jejich poptávky budou špičkoví odborníci s takovými kompetencemi, které maximálně naplní jejich požadavky a zajistí následnou spokojenost.

Úspěšně pracujeme například pro tyto společnosti:

Finance

Erste, Raiffeissen, GE Money, KBC, Societé Generale, Santander, BNP Paribas, ING, Provident a další…

Telco

T-Mobile, Telefónica O2, Vodafone, GTS, ČRa,
ČRO a další…

IT

IBM, HP, Accenture, CGI, Tempest, Atos, Asseco, Fujitsu, Microsoft, Capgemini, Red Hat a další…

Ostatní

   Novartis, Abbott, Veolia, RWE, Net4Gas, Oriflame, Motorola, Viessmann a další…

Jak spolupráce funguje?

O principech fungování vzájemné spolupráce se společností CoolPeople jsme si povídali s Partnerem a zároveň Sales Managerem společnosti - Jaroslavem Rybičkou. 

Jak spolupráce s CoolPeople funguje v praxi? Když se k Vám dostane můj požadavek, co se děje potom?

Ze všeho nejdříve se vás ujme zodpovědný Account Manager, který s vámi celý požadavek prokonzultuje, čímž vám pomůže s detailní specifikací. Jedná se zejména o přesné požadavky na technické znalosti, jazykové znalosti, termíny, místo alokace a v neposlední řadě i rozpočet. Dále postupuje požadavek do oddělení Sourcing. V rámci oddělení Sourcing je pro každý požadavek přidělen zodpovědný Sourcing Manager, případně pokud je požadavek rozdělen pro řešení ve více zemích, kde působíme, je i v rámci každé země přidělený Sourcing Manager. Typicky se jedná o vzácnější technologické pozice, u nichž je nutné vhodné IT odborníky hledat ve více zemích zároveň.

Jakým způsobem dokážete rychle najít IT odborníky, které potřebuji?

Fotografie Jaroslava Rybičky.

Jaroslav Rybička, Sales Manager & Partner 

Pro nalezení nejvhodnějších IT kapacit máme celou řadu ověřených postupů. Dle vaší specifikace v prvé řadě vyhledáváme v našem unikátním systému vhodné a dostupné IT odborníky, kteří splňují technické požadavky a další klíčové kompetence, jsou dostupní v požadovaném čase a lokalitě. Díky našemu Call centru, které tyto informace neustále aktualizuje, jsme ve většině případů schopni reagovat maximálně do dvou pracovních dnů. Pokud je váš požadavek urgentní, jsme schopni reagovat v řádově jednotkách hodin. S náročností požadavků úměrně stoupá i nezbytná doba na vyhledání vhodných specialistů.

Velice důležité je pro nás znát přesné požadavky projektu a zároveň i jeho detailní informace. Jednak je to klíčovým podkladem pro vyhledání vhodných kandidátů, zároveň je třeba počítat s tím, že špičkoví IT odborníci si dnes vybírají, na jakém projektu chtějí pracovat. Vždy se snažíme spojovat požadavky klienta s preferencemi IT odborníků, protože pouze tak zajistíme spokojenost na obou stranách. Ta je nezbytným předpokladem dobře odvedené práce. 

Jak ověřujete, že doporučený IT odborník je pro náš konkrétní projekt ideální?

Námi nabízené IT odborníky vždy posuzujeme na základě profesních životopisů, osobního pohovoru a testů. Hodnotíme technické znalosti, jazykové znalosti a obecné soft-skills, jako je komunikace, leadership a další vlastnosti s důrazem na konkrétní pozici daného IT odborníka. Důležitou částí hodnocení je i ověřování referencí na předchozích projektech. Ověřujeme, jaké technologie byly na daném projektu použity, jakou s ní má IT odborník praktickou zkušenost. V celé řadě případů poskytujeme i vyjádření vedoucí osoby, která měla předchozí projekt na starost. 

Pro každou pozici se snažíme nabízet 2-3 nejvhodnější kandidáty (tzv. "short-list"), což se nám na základě zkušeností osvědčilo jako optimální. Nebudeme vás zbytečně zatěžovat velkým množstvím CV, ale zároveň máte vždy z čeho vybírat. 

Z nabízených profilů jsem si vybral, co bude dál?

Pro vybrané kandidáty domluvíme osobní pohovor ve vaší společnosti, popřípadě telefonický (nebo jinou formou - Skype apod.). V rámci pohovoru máte dle svých zvyklostí a potřeb si IT odborníky prověřit. Nemáme žádná omezení na počet pohovorů, je však celkem obvyklé, že si vhodného kandidáta dle role/pozice vyberete na druhém nebo třetím kole pohovoru. Platí, že čím větší nároky na zkušenosti IT odborníka, manažerské nebo jiné specifické znalosti, tím více pohovorů je potřeba.

V případě, že vás žádný z IT odborníků na osobním pohovoru nepřesvědčí, nebo se nějakým způsobem změní původní zadání, obratem vám zajistíme další kandidáty. Tento postup opakujeme dle vašich potřeb, protože naším cílem je najít vám nejvhodnější IT kapacity, s nimiž budete spokojeni.

Na naše čísla se můžete spolehnout:

  • 100.000+ IT odborníků v aktualizované strukturované podobě
  • 2.500+ IT odborníků dostupných ASAP
  • 4.000+ IT odborníků dostupných během následujících 30 dnů
  • 5.000+ IT odborníků dostupných během následujících 60 dnů
  • 100% úspěšnost ve výběrových řízeních klientů na strategické dodavatele IT kapacit v ČR a SK
  • 95%+ dlouhodobá úspěšnost při zpracování zakázek klientů (nabídnutí vhodných kandidátů dle poptávek klientů)
  • 2 pracovní dny - průměrná doba dodání vhodných IT odborníků dle poptávek klientů
  • Flexibilní dodávka IT kapacit z lokálních poboček v CZ,SK,PL,RO a dalších zemí EU